Facultatea de pedagogie socială din Cluj-Napoca, 1992-2002/ Voicu Lăscuş. – Cluj-Napoca: Gewalt, 2002. – 84 p. + anexe (text, facs., h.): Diferență între versiuni
De la Memorie şi cunoaştere locală
w>Ica |
w>Anca Fără descriere a modificării |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
Volumul începe cu o ''Prefaţă'', urmată de zece capitole şi de ''Anexe''. | Volumul începe cu o ''Prefaţă'', urmată de zece capitole şi de ''Anexe''. | ||
În cele zece capitole analizează: înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Facultăţii de Pedagogie Socială (în cadrul Universităţii „Avram Iancu” din Cluj-Napoca, activitatea ştiinţifică şi didactică, cadrele didactice, studenţii şi absolvenţii, baza materială, relaţiile internaţionale şi perspectivele şi proiectele de viitor). | În cele zece capitole analizează: înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Facultăţii de Pedagogie Socială (în cadrul [[Universitatea „ Avram Iancu”|Universităţii „Avram Iancu”]] din Cluj-Napoca, activitatea ştiinţifică şi didactică, cadrele didactice, studenţii şi absolvenţii, baza materială, relaţiile internaţionale şi perspectivele şi proiectele de viitor). | ||
<br> | <br> | ||
[[Categorie:Cluj]] | [[Categorie:Cluj]] | ||
[[Categorie:Bibliografii]] | [[Categorie:Bibliografii]] |
Versiunea de la data 8 august 2011 10:40
Facultatea de pedagogie socială din Cluj-Napoca, 1992-2002/ Voicu Lăscuş. – Cluj-Napoca: Gewalt, 2002. – 84 p. + anexe (text, facs., h.)
Volumul începe cu o Prefaţă, urmată de zece capitole şi de Anexe. În cele zece capitole analizează: înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Facultăţii de Pedagogie Socială (în cadrul Universităţii „Avram Iancu” din Cluj-Napoca, activitatea ştiinţifică şi didactică, cadrele didactice, studenţii şi absolvenţii, baza materială, relaţiile internaţionale şi perspectivele şi proiectele de viitor).